آبیاری با آبپاش هانتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400
بازدید : 823
نویسنده : کتابخونه

محصولات ویستو، علاوه بر اینکه تمامی موارد بیان شده را شامل میشود، دارای یکسال گارانتی تعویض و ده سال خدمات میباشند. همچنین مدل های تک خروجی تا ده خروجی مجزا موجود میباشد. در مه پاش های پرسی بیشترین فشاری که از شیلنگ ها خارج شود 200 بار است در اینجا ممکن است خیلی از شما تصور کنید که چون در دستگاه های مه پاش پرسی فشار خروجی بیش تر است پس این دستگاه ها مه پاش های بهتری هستند اما در واقع حقیقت این چنین نیست در دستگاه های مه پاش پرسی چون فشار خروجی بیش تر است و همین مسئله سبب کوتاه تر شدن عمر دستگاه می شود پس با توجه به این نکته مقدار فشار خروجی گ نمی تواند تضمین کننده و سالم بودن دستگاه مه پاش خانگی باشد. اولا برای راه اندازی هر نوع پمپ آبی چه پمپ فشار قوی واتر جت و چه پمپ های آب معمولی حتما به یک منبع آب ثابت نیاز است تا به عنوان منبع تغذیه پمپ عملکرد صحیح و طول عمر پمپ ها را تضمین نماید. در آبیاری سنتی و به صورت دستی، تنش آبی به شدت گیاه ما را در خطر قرار میدهد. وسیله ی ضروری دیگر جهت تکمیل تجهیزات کارواش صنعتی، جارو برقی کارواش می باشد، همه ی ما می دانیم علاوه بر شستشوی بدنه و سطح بیرونی خودرو، داخل خودرو هم باید نظافت و شستشو شود.

تغیر درسطح زیر کشت گونه های گیاهی نیازمند به روز رسانی سیستم آبیاری متناسب با آن ها می باشد که در غالب تعمیر و نگه داری انجام می شود همچنین تایمر های آبیاری نیاز به به روز رسانی تنظیمات فصلی می باشند و در فصل سرما نیز می بایست برای جلوگیری از یخ زدگی تایمر های آبیاری باز شوند که همه این فعالیت ها نیز در غالب تعمیر و نگه داری انجام می پذیرد. شیر برقی این امکان را به شما میدهد تا زمان آبیاری را از ۱ تا ۱۲۰ دقیقه در هر مرحله ی آبیاری تنظیم نمایید. با شیر تایمر دار میتوانید از ۱ ساعت تا ۱ هفته آبیاری را تنظیم کنید. همچنین با استفاده از تایمر یا کنترلر آبیاری قطره ای می توانید برنامه زمانبندی یعنی تکرار آبیاری در چندین مرحله و همچنین تعداد دفعات آبیاری را تنظیم کنید و دیگر نگران کمبود آب و یا خشک شدن گیاهان خود نباشید. سیستم های کنترل آبیاری قطره ای یکی از به صرفه ترین سیستم آبیاری می باشد که آب را به ریشه گیاه می رساند که این روش مانع تبخیر آب می شود. 2. تایمر آنالوگ: این تایمر صفحه نمایش ندارد و با پیچها و ولومها فرکانس و مدت زمان آبیاری را مشخص میکنید.

به این شکل که شیر برقی تایمردار از یک طرف به شیر آب بسته شده و از طرف دیگر شیر تایمر دار به لوله های 16 آبیاری با آبپاش هانتر وصل می گردد و با تنظیم تایمر شیر برقی آبیاری گلها هنگام مسافرت انجام می گیرد. اگر شما جزء آن دسته از افراد علاقه مند به گل و گیاهان هستید و نگران آبیاری گیاهان داخل منزلتان در هنگام مسافرت و یا آبیاری باغ و گیاهان داخل ویلای خود می باشید، در اینصورت نیازمند سیستم آبیاری اتوماتیک هستید که داشتن تایمر برای آن لازم و ضروری است. حال اگر شما قصد آبیاری گلها هنگام مسافرت را دارید، دستگاه آبیاری اتوماتیک گلدان یا آبیاری اتوماتیک باغچه جزء سیستم های آبیاری هوشمند می باشد که از خشک شدن گیاهان و درختان شما جلوگیری کرده و هنگلم مسافرت آبیاری درختان و گیاهان را انجام می دهد. آبیاری اتوماتیک باغچه توسط یک شیر تایمر دار یا شیر برقی تایمردار انجام می گیرد. 

نصب و راه اندازی این نوع از تایمرها بسیار آسان است و با ذفترچه راهنمای همراه آن به راحتی انجام می شود. این امر باعث شده تا این کارواش در برابر عوامل مختلف خورنده محفوظ بماند. قیمت تایمر آبیاری خانگی دو کاناله در بازار با بهترنی کیفیت در انواع برند های مختلف به صورت عمده و خرده در تجهیزات کشاورزی آریا در خدمت شما عزیزان قرار دارد. لذا همواره باید برند های معتبر و با کیفیت پمپ را انتخاب نماییم. لذا استفاده از یک تایمر آبیاری مناسب می تواند کارگشا باشد. با توجه به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های کارواش های مختلف شست و شوی زیر بدنه خودرو می باشد، برای کارواش ها بسیار موثر می تواند باشد. کاربردهای استفاده از پمپهای کارواش صنعتی بسیار است که افراد میتوانند از این محصول برای نظافت محیطهای مختلف استفاده کنند. همچنین در نظر داشته باشید که این نوع دستگاه ها به یک پمپ جابجایی مثبت رفت و برگشت هم مجهز هستند که با استفاده از آن می توانند آب را با فشار عادی دریافت کرده و با فشار و سرعت بیشتر آن را خارج کنند. به این معنا که اگر این مقدار از حد معینی کمتر شود گیاه خشک شده و اگر از حد معین دیگری بیشتر شود نیز باعث پژمردگی و فاسد شدن ریشه گیاه می¬گردد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کتابخونه و آدرس ketabkhoooneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com